MUHASEBE BİRİMİ GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
- Müdürlük içi ve dışı genel yazışmaları yapmak.
- Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesisleri tarafından gönderilen Ödeme Emri belgelerinin TDMS (Tek Düzen Muhasebe Sistemi) üzerinden kontrol ve ödemesini yapmak.
- Sağlık tesislerine ait firma ödemeleri, personel ödemeleri (maaş, sabit ek ödeme, sabit dışı ek ödeme, nöbet, ikramiye, zorunlu mesleki sigorta) mal ve hizmet ödemeleri yapmak.
- Personel ve iş avansı açma-kapama işlemlerini yapmak.
- Sendika ve BES (Bireysel Emeklilik Sistemi) ödemelerini yapmak.
- Sağlık tesislerine ait Vergi ödemelerini yapmak.
- Sağlık tesislerine ait Kesenek ve SGK Prim ödemelerini yapmak.
- Teminat mektupları giriş ve çıkış işlemlerini yapmak.
- Temlikname işlemlerini yapmak.
- İcra işlemlerini yapmak ve takip etmek.
- Banka işlemlerini yapmak ve takip etmek.
- Sağlık tesislerinin Stok, TİF(Taşınır İşlem Fişi) ve Amortisman Kaydı işlemlerini yapmak.
- Vezne işlemleri yapmak.
- Her ay sonunda yevmiye ve arşivleme işlemlerini yapmak.